annnavicktoriaa

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Anna - 27 februari 2013 22:00

Efter jobbet idag blev de intervaller och hämta grejer till pontus på oktan :) sen hitta ja världens branta backe som ja var tvungen att springa upp för ! Kult vare. Sen var de möte på jobbet och nu sängen .

Längtar till helg vet dock inte va som ska göras:) inge dricka iaf ttror ja!

Av Anna - 27 februari 2013 05:41

De enda jag gjort som varit kul än så länge är när ja va med ido och evve i måndags! Annars har de inte hänt så värst mycket. Har pluggat och tränat lite är lite förkyld så kan inte springa men körde pinn programet idag så blir de idag med :) känner att engelskan går lite före nu för den tar snart kol på mig, är överstressad och känner mig värre än vanligt ang min kropp... Men tränar såklart ändå löpnin har de blivit mkt av :) och ska träna men inte lika länge och hårt . Har ju bara engelskan till 15 mars så typ två/tre veckor borde ja klara att träna mindre !

Evve gjorde även en fin fläta på mig :) gillade att ha de och dom på jobbet tyckte jag var jätte fin ! Haha. Ser dock ut som en anka på bilden men kan som inte va seriös :p

Ovido - Quiz & Flashcards