annnavicktoriaa

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Anna - 2 mars 2013 14:03

Legat i soffan sen jag vaknade kl halv elva... Har världens värk i bihålorna så kan knappt röra mig... Så jävla less ville träna idag köra slut på kroppen totalt men nejdå då ligger man här... Usch ... Men ska knarka lite c vitamin så ska ja allt kötta på måndag! SKA även dra ner på sockret och den dåliga maten. Kan någon nå bra tips på hur man håller sig undan när man alltid varit en gottegris? :)

En sak undrar jag. Varför ser man så konstigt på sig själv? Folk säger att jag har sån sjukt fin kropp som andra strävar efter osv men jag kan inte ta in de. De enda jag ser är fel? Jag ser förstora innerlår förstor mage ... Måste fan ta tag i min syn på migsjälv !

Idag är de skiddag! Kikat tre milen och nu blire skidskytte med varma mackor :)

Av Anna - 2 mars 2013 01:41

Hitta en tjej på instagram som bor här i stan som gjort sånt jävla framsteg med träningen! Från att vara rätt stor till riktigt vältränad. Plus att hon har barn:) man får sån jävla motivation och man inser fan att de går bara man vill!! Åt dock på donken idag men har fan lovat mig själv att skippa så mkt socker . Vill så mycket med träningen så då måste jag kämpa också !

Av Anna - 2 mars 2013 01:41

Hitta en tjej på instagram som bor här i stan som gjort sånt jävla framsteg med träningen! Från att vara rätt stor till riktigt vältränad. Plus att hon har barn:) man får sån jävla motivation och man inser fan att de går bara man vill!! Åt dock på donken idag men har fan lovat mig själv att skippa så mkt socker . Vill så mycket med träningen så då måste jag kämpa också !

Ovido - Quiz & Flashcards