annnavicktoriaa

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Anna - 16 mars 2013 18:00

Dagen började med frulle och mys i svensta :) sedan packade vi bilarna för att åka in på djungelhuset. Trodde de skulle va lite folk pga bra väder men icke ! Men barnen fick iaf leka av sig lite grann .

Sen blev de hem och jag somnade i soffan . Finns de något skönare? Dock är jag så jävulskt rastlös vill hitt på nå och ska kanske ut me ida då men har inge alkohol :/

Vill så jävla gärna träna NU! Men snart kan jag nog de . Tatueringen klias och alla skorpor har nästan lossnat :)

Hoppas alla får en trevlig lördag :)

Av Anna - 16 mars 2013 07:42

Drog iväg till svensta igår till små kussarna :) åt fin middag och drack vin. Ja hör och häpna jag drack vin! Den kollade jag och barnen pippilångstrump och N somnade på mig :) sötnos.

Idag blire åka hem och hitt på nå :) kanske dra ut me ida men är intr så sugen på att dricka längre. Alkohol förstör bara kroppen men har ju så jävla kul när ja drar ut med tjejerna :)

Aja vi får se vad se blir :)

Ovido - Quiz & Flashcards