annnavicktoriaa

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Anna - 2 april 2013 21:08

Som jag skriver varje dag nu under påsk. Vilken underbar dag :)

Skoter fiske och kolbulle grillning :) dock gick inte fiskningen så bra fick fan inget.. Men hade de gött ändå.
Sen när jag och pontus kom hem
Tog vi ett mysigt bad med skum och badsalt, pratade om allt och känns bättre nu med allt jag grubblar över. De är min konstiga syn på min kropp jag behöver ändra... Ska träna i morgon så de känns hur bra som hellst :)

I morgon är de jobb också men slutat kl ett så de är ju helt okej . Tänkte gå/springa till gymmet om de är fint väder :) hoppas på de !


Nu ska jag mysa med pontus. Natti

Av Anna - 2 april 2013 08:29

För att sammanfatta påsken har de varit den bästa genom tiderna ! Kanon väder kanon folk och helt underbart bara. Tur man har så lätt för att träffa nytt folk för de har man då gjort denna helg :) kul kul. Skoter från kl 10-17 varje dag! Helt ok
Även lärt mig burka och resa lite bättre nu ;) nu vill man ha kvar våren med snö eyt tag till !

Ida blire fiske skoter och kolbulle med pontare och petter :) utan min fru sara.. Inte ok men stumpan ska jobba och de gör hon rätt i :)

Har funderat ett tag på att göra en sak.. Men har varit kluven i de och så men jag tror jag är sugen på de så kanske dags att spara pengar. Vi får se :)

Nu ska ja väcka ponta ;)

Ovido - Quiz & Flashcards