annnavicktoriaa

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Anna - 7 april 2013 21:01

Dagen startade med god frulle och filmen modig med min goa lillebror :) tiden går så fort nyss var han en liten bebis och nu är han hela 8år . Min lilla goding !

En låååång promme med bästa vännen blev de också :) 9km ungefär kan ha blivit lite mer startade inte run keeper direkt. De va riktigt skönt att umgås inte gjort de själva sådär på typ nån vecka!!!!! De är inte ok......
Men vi snackade ut om allt och inget och vi är så himla lika i allt och tänker lika :) underbara vän!

Ny vecka snart med nya möjligheter till träning och ny tänk :) jag känner mig så positiv nu till allt. Har så mycket att se fram emot . Tex forum som är snart med bästa tjej gänget, sommar sol och bruna ben ;) , en utlandsresa planeras och en ny tatuering snart! Kommer bli fett !

Så alla ni som läser min blogg tänk inte på allt ni inte har som liten rumpa bla bla bla tänk på de ni har och de ni kan göra för att må bra ! :)

Pusss & godnatt från några badare

Av Anna - 7 april 2013 09:56

Vaknade slog upp ögonen började spela candy crush.... Fan va beroende man blir av de där spelet..men kult äre och bra om man inte har något att göra :)

Idag ska jag ta mig ut på en lååååång promenad :) men om jag känner mig själv rätt kommer de nog bli några löpsteg ! Vette tusan va de va igår trodde de va magsjuka men de gick ju över så fort åt ju sallad igår eftermiddag och hände inget :) fast så här va de i julas med de kom tillbala efter några dagar, håller tummar och tår på att de går bra :) i veckan tänkte ja springa ute om de är fint. De tar mkt bättre än löpband och mycket skönare :)

Måste nog köpa ett par nya skor bara kör ju på nike free run 3 och dom älskar jag! Hittade på sportamore massa snygga och till bra pris så kanske blir en beställning.
Ska bog beställa ett par nike pro träningsshorts med ! Så snygga :)

Nä ni nu ska jag kolla på modig med lillebroren :)

Ovido - Quiz & Flashcards