annnavicktoriaa

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Anna - 10 april 2013 21:18

Ja nu är forum biljetten klar ocu utklädnaden för afterskin klar :) har en fin vän som bjudit mig på näst intill hela outfiten <3 fina sara.

Så dagen har alltså spenderats på stan efter jobbet :) med sara och evve vi kirrade biljetter och evve köpte kläder tilö forum . Så stolt över mig själv att jag inte köpte massa kläder ! Anna är sparsam nu så ja kan ha bästa sommaren i mitt liv :)
Planeras utlandsresa en lägenhet som näst intill är klar, stråket med bästa vännnerna samt kanske en resa med vänner med :) längtar

I morgon söker jag skola också ! Hyffsat nervös...

Deppigt utan träning idag men ja körde 60 sittups och 30 armhävningar innan ja la mig :) all träning är bra träning!


Natti

Av Anna - 10 april 2013 21:18

Ja nu är forum biljetten klar ocu utklädnaden för afterskin klar :) har en fin vän som bjudit mig på näst intill hela outfiten <3 fina sara.

Så dagen har alltså spenderats på stan efter jobbet :) med sara och evve vi kirrade biljetter och evve köpte kläder tilö forum . Så stolt över mig själv att jag inte köpte massa kläder ! Anna är sparsam nu så ja kan ha bästa sommaren i mitt liv :)
Planeras utlandsresa en lägenhet som näst intill är klar, stråket med bästa vännnerna samt kanske en resa med vänner med :) längtar

I morgon söker jag skola också ! Hyffsat nervös...

Deppigt utan träning idag men ja körde 60 sittups och 30 armhävningar innan ja la mig :) all träning är bra träning!


Natti

Ovido - Quiz & Flashcards