annnavicktoriaa

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Anna - 11 april 2013 22:23

De enda jag har att säga idag är.. JAG har så fina vänner JAG har de så bra JAG är stark !

Tack för mig :)

Av Anna - 11 april 2013 06:56

Slår upp mina ögon och inser.... Fyfan va bra jag har de :)

Jobb häng med forum hänget för planering och peppning.! Nästa helg smäller de och fasen va skojj vi ska ha.
Blir så less på negativt folk som säger att gud palla forum bara massa fylla och tråkigt. Jävla negativa människor som hellst av allt vill vara där :) måste ha ett tråkigt umgänge för de enda man gör på forum är att umgås
Med allt möjlgt folk . Men antar att de inye är sociala människor helt enkelt :) en sak om man varit där och inte gillar de men börja snacka när man inte varit där .

Nä nu ska ja ta mitt positiva till jobbet och till min träning!
Om jag kommer in på skolan då kommer ja bli äckligt fit !

Pöööössss

Ovido - Quiz & Flashcards