annnavicktoriaa

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Anna - 13 april 2013 07:46

Uppe med tuppen som vanligt ska iväg och träna med Anna från jobbet vid elva så tänkte ta en tidig frukost så ja inte får håll :)


Igår så jobbade jag son sagt till två sen efter jobbet skulla ja ta en löptur/pw till stan för gym ! Men efter vägen någonstans så tappade jag gymkortet hade väl hunnit 1/3 av vägen. så fick gå samma väg två gånger men hittade de inte så då körde jag en löptur/pw på lite mer än en mil, blev en och en halv timma brukar köra en mil på en timma men gick emellanåt med .

Tur man har en snäll manma som skjutsade mig för att fixa ett nytt kort samt att jag fick köra gymmet 45 min :) bra fredag !

OCH jag åt inget onyttigt igår! Jag är ju världens godismonster men jag körde fruktsallad med kesella :) nya favvon.


Ovido - Quiz & Flashcards