annnavicktoriaa

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Anna - 15 april 2013 21:40

Seg måndag.
Varit ute i regn och rusk dock så gillar de små liven alla pölar och gegga så de är såklart kul men geggiga kalla och blöta blir de fort :)

Efter jobbet blev de en pw skulle åå möte sen så hann inte träna så mkt men pw är bra :) sommaren då ja bara körde pw hade ja typ snyggast ben så sattsar nu till sommaren eftersom benen är de ja hatar mest !

Ska även kolla på lägenheten vi ska köpa i morron :) hoppas jag gillar den ! Men de tror ja nog. Längtar tills flytt närmare stan och vännerna .

Av Anna - 15 april 2013 06:20

Tjääna
Hyffsat trött i morse är de varje måndag har en grabb som för sånt jäkla oväsen innan han åker till åre.. Inge hyffs på männen nu för tiden :)

Veckan består av träning i massor och fix/trix inför forum :) jobbar dock på torsdagen med och de känns ju sådär men blir nog helt ok!

Annars så har jag bestämt mig för en grej jag vill och ska göra :) har pengarna men känner att ja vill spara mer så man har kvar lite också . Som vanligt i denna stad kommer folk snacka när de blir av men man ska göra de som känns rätt och vad man vill :) OCH jag tror att en del av mitt kropps komplex kommer försvinna då . Har velat detta i flera år men aldrig tagit tag i de riktigt. Så dags att spara mkt pengar :) vet att alla mina vänner stöttar och även pontus . Dock var han inte lika säker i början men han förstår mig :)

Jag är glad för mitt hyffsat stora nät av vänner men ja vet vilka jag kan lita på och ge mina tankar och funderingar :)

Testade sommar kläder igååår!! Ge määä

BIG LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards