annnavicktoriaa

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Anna - 21 april 2013 20:45

Sammanfattning av helgen:
DE BÄSTA JAG VARIT MED OM <3

Nytt folk nya vänner :)<3 jag är så stolt över den jag är och vilka jag valt att vara med !
Detta forum gjorde så man verkligen vill åka på nästa.

Fått så sjukt mycket komplimanger för min tatuering kan inte räkna på mina fingrar hur måbga som kommit fram och sagt att den är så jävla snygg. Random människor som bara kommer för att berätta något såbt gör så mkt :)

Hittat tillbaka till en gammal vän som jag aldrig kommer släppa igen .

Ja ni ser har haft den bästa helgen någonsin ! Tack underbara människor som gjorde denna helg.

Nä nu ska jag sova, kommer lite bilder nu men har ite så många hade fullt upp med annat så tog knappt kort :) kan berätta mer om lite roliga saker i morgon .

Ovido - Quiz & Flashcards