annnavicktoriaa

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Anna - 1 maj 2013 21:04

Gråten i halsen tårar fulla ögonen... Ja de får man när man kollar på humorgalan för varenda unge !
Herregud vilka underbara människor de finns på denna jord och dessa barn de är så hemskt hur de oskyldigt barn kan få ha de sådär? Varför gör man inte mer?
Jag har fått en tankeställare iaf och jah ska sluta gnälla över hur jag har de för de finns faktiskt människor (barn) som har de så himla svårt... Usch om ja blir miljonär varesig de är 1 eller 100 miljoner skulle ja skänka en stor summa till barnen <3


Från de ena till de andra så har jag haft en bra dag idag. Jag evve ocu pontus va till johnny och fixa tid till evve och snackade om mina tatueringar :) ska göra min efterlängtade uggla på armen som
En på byggnig på min arm . OCh de har ja velat i flera år och äntligen har ja hittat sen rätta ugglan :) sen ska jag troligen göra en över ryggen !!!!! Ja vet galet men de är för min mormor , men den ska ja suga på lite
Mer för attt hitta de rätta skisserna :)
Johnny hoppade ungefär av glädje över de ja sa ! Klart bästa tatueraren :)

Sen har vi hittat massa gamla fina saker som vi ska inreda med. Samt tagit fina kort :) bra dag!


Jag är så glad över de jag har <3

Av Anna - 1 maj 2013 21:04

Gråten i halsen tårar fulla ögonen... Ja de får man när man kollar på humorgalan för varenda unge !
Herregud vilka underbara människor de finns på denna jord och dessa barn de är så hemskt hur de oskyldigt barn kan få ha de sådär? Varför gör man inte mer?
Jag har fått en tankeställare iaf och jah ska sluta gnälla över hur jag har de för de finns faktiskt människor (barn) som har de så himla svårt... Usch om ja blir miljonär varesig de är 1 eller 100 miljoner skulle ja skänka en stor summa till barnen <3


Från de ena till de andra så har jag haft en bra dag idag. Jag evve ocu pontus va till johnny och fixa tid till evve och snackade om mina tatueringar :) ska göra min efterlängtade uggla på armen som
En på byggnig på min arm . OCh de har ja velat i flera år och äntligen har ja hittat sen rätta ugglan :) sen ska jag troligen göra en över ryggen !!!!! Ja vet galet men de är för min mormor , men den ska ja suga på lite
Mer för attt hitta de rätta skisserna :)
Johnny hoppade ungefär av glädje över de ja sa ! Klart bästa tatueraren :)

Sen har vi hittat massa gamla fina saker som vi ska inreda med. Samt tagit fina kort :) bra dag!


Jag är så glad över de jag har <3

Av Anna - 1 maj 2013 09:55

Valborgs firande nykter kan ja varit de bästa :)
Blev middag hos evve, grabbarna grillade kött och tjejerna satt fint vid bordet och väntade på mat. MUMS så gött de va :)
Hängde där till runt 1 halv två sen blev de hem till den efterlängtade sängen .

Blev såklart gymmet innan middagen körde cardio så blev 30 min cross och 30 min löpning i lutning. Skulle köra intervaller men när ja höjde farten va de som ja fick håll långt uppe och de gock fan inte att springa. Så körde på samma hastighet och lutning bara :) satan va svettig jag vart ! Pontus sa att han var glad att ja körde ut mig och riktigt vart svettig för tjejer brukar inte våga de :p
Men om man verkligen vill ha något då måste man kämpa!
Känns också skönt att pontus är lika träningssugen som mig nu, förut hatade han träning och ville absolut inte följa me mig ut och springa. Han cyklade brevid och tog kort typ . Men nu kämpar han och vi pushar varandra så jävla bra :)


Måste dock köpa nya skor och shorts till sommaren ! Men de får bli nästa lön :) ska beställa nya skor tror ja. Nike free run finns ju fan knappt på affärerna.


Ögon godis :)

Ovido - Quiz & Flashcards