annnavicktoriaa

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Anna - 15 maj 2013 19:53

Hövvaligen va dagen startade bra... NOT....

 

Min kära iphone har slutat tagit laddning laddar bara upp till 3% sen äre inge mer. Slog den i väggen en gång eftersom ja vet att batteriet är löst inuti och då blev de vips 100% igen men de försvann direkt och nu håller den på att ha ingen service hela tiden med.

Så har lånat min lillebrors telefon nu tills han kommer hem.. Känner mig så jävla tom utan min lilla vän :P hemskt att man ska känna så!

Så nu blire väl till att köpa en iphone 5 om inte pontus kan fixa den i morgon som han tror att han kan.. HOPPAS HOPPAS.. vill inte lägga 5000 på en mobil nu vill köpa saker till lägenheten och kläder och färga håret osv........ SKIT

 

 

varit en bra träningsdag iaf.

Sprang/Gick till gymmet och körde sedan ben och mage sedan 10 min cross.

Körde så ja va skakis och de antar ja är bra :) har dock varit svin hungrig hela jäkla kvällen men de är väl antagligen därför. 

 

 

Ska sätta igång med att packa ner alla mina kläder och små prylar nu! 

I morgon kl 18 startar flytten och sen blir man sambo med en het grabb :) MUMS  

Av Anna - 15 maj 2013 06:01

På måndag ska jag på en Analys om hur mycket fett/muskler osv ja har i min kropp :) fick de av mamma hon går ju på itrim och hon fick ge en gratis sån till en vän och de blidde jag !
Ska bli sjukt kul men också lite nervöst, hoppas på en hel del muskler ;)

Igår körde jag på fyrvalla ett annat av sport's 24/7 gym :) gillar inte de gymmet så värst mycket men eftersom mamma tränar på itrim så blev de smidigast eftersom de ligger nära.
Blev 20 min kondition och två rundor på cirkelträningen de har där :) de är 9 stationer så man kör ju igenom hela kroppan :) 40 sek träning 20 sek vila !
Kul att variera träningen istället för att köra samma vikter osv jämt , tror kroppen få mer träning av de !

Idag blire packa packa och tänkte ta en pw till gymmet idag :) är så gälet fint väder!

Ovido - Quiz & Flashcards