annnavicktoriaa

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Anna - 21 maj 2013 21:40

Mobben har inte startat än så de är helt klart. En iphone 5 ska beställas eller köpas i morgon och de känns väl sisådär, ville inte lägga pengar på en mobil nu faktiskt men vad ska man göra? tänker inte köpa något ja inte vill ha så då må de ju bli en iphone 5. 

 

 

Annars så har de varit kvällsmöte idag och de gick hyffsat fort sen blev de sängen dirr :) Älskar att ja kan lägga mig i sängen i tid idag! inte blivit så mkt av de nu för 

tiden och i tid för mig är typ nio!!! ja vet känner mig som en gammkärring....

har inte tränat sen i lördags heller.. dock fotboll i söndags då men gymmet mena ja :) men igår kom de massa folk och idag va de möte direkt efter jobbet men har kört 30 armhävningar iaf. Man måste vila någon gång med och ja har haft ont i huvudet hur länge som hellst nu så tog på fall att min bihålsinflamations spray för de känns ibland som att de är det men ja vet inte riktigt.... MEN I MORGON SKA JAG TRÄNA GYM!!!!

dock så tyckte inte hon som gjorde fettprocent testet att ja skulle köra kondition så mkt eftersom ja behöver gå upp i fett... men löpning och cross och pw:s kan ja inte klara mig utan...

 

 

 

jag och fina sara för sisådär 2 år sedan nu. yran lördagen vare :) tiden går fort när man har roligt <3

 

 

 

Nä nu ska jag sova och inatt sover jag hemma i ängsmon igen ;) känns gälet! vill till min lya i stan men i morgon ska ja dit igen och då blire middags mys med sara och sådär. 

Av Anna - 21 maj 2013 13:14

Nu har min telefon sagt tack och adjö. så ikväll blire troligen att beställa en iphone 5 men är kluven...

Robin som alltid haft iphone funderade på nyaste samsungen och då må den ju va bra om en apple människa ska byta? så ska klura på de idag måste ju som ha en telefon för att leva nu flör tiden känns de som.

men har iaf oscars telefon nu så länge en gammal en samsung så man känner sig helt förvirrad.



Annars så gjorde jag ju kondition och fettprocent undersökning igår och jag blev helt chockad om ja ska va ärlig.

Jag ska gå upp 9 kilo i enbart fett!!

jag ligger till och med i risk zonen för att ha svårt att få barn och då fick ja verkligen panik. hade 6 kilo fett nu och skulle ha mkt mkt mkt mer...så de kändes ju knäppt.

sen va de massa mer men ja ska iaf gå upp  men hon sa att nu har jag lätt att gå mera synliga magrutor iaf :) och de gillar vi! ska dock köra mera rygg och sådär samt äta mera bra fetter så de ska jag göra.



Sen kom petra med familj på besök och kikade lägenheten och senare kom sara petter och evve :) älskar att bo i stan nu när man kan hänga med alla underbara vänner varje dag.


Ovido - Quiz & Flashcards