annnavicktoriaa

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Anna - 29 maj 2013 22:31

Solade tills klockan blev fem sen in byta om till träningskläder och pw med sara i de gudomliga sommar vädret :)
Efter en skön promme lagade vi bacon sås med macaroner ! Möms åt de en gång på fyllan sen dess har ja älskat de.
Sen har vi bara myst och pratat hår och allmänt tjej snack :)
Så underbart att ha en bästa vän man kan dela sorg och glädje med <3

Funderar starkt på att göra en ljus dip dye :) såg på rapunzel att nan kunde beställa sånt löshår men så svårt att hitta rätt färg så kanske ska be Anna göra de till mig . Vore tufft me något nytt :)

Lite bilder på resultat och idag visar ja min rygg. Jag har skolios (stavning) så har alltid varut nervös för att träna rygg men nu i ca 4 månader och känns så mkt bättre :) ska dock kolla den igen pga smärta i ländryggen.

Ny ska jag och sara sova :)

Av Anna - 29 maj 2013 15:34

Sola de jag gjort idag.
La mig dirr i solastolen hos mamma när jag slutade kl ett :) somnat ett antal gånger och fått bra med färg.

Inte bestämt än om ja pallar åka in på stan i detta väder eller om ja igår hem senare :) får se börjar komma in moln med så kanake far in!


Idag känns även bihålorba bättre så ska ta en lugn promenad för i morgon ska ja köra lite styrka tänkte ja:) inte jätte tungt och så utan lätta vikter .

Nu kom sola igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards