annnavicktoriaa

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Anna - 3 juni 2013 21:30

Idag ÄNTLIGEN var jag på mitt andra hem sport's gym !
Idag körde jag rygg och mage samt 20 min cross. Ska ju bara köra uppvärmning nu när ja absolut inte får gå ner mer i vikt. Men kunde inte låta bli att svettas som en gris :)

Fick höra av ponta att ja kör samma vikt som han på rygglyft :) så stark rygg har jag fått.
Märkdes när ja körde mage med pinnen, haroftast fått ont i ryggen när ja kör den men idag kändes de enbart i magen :) så jävla glad jag är!!!
Har stabiliserat mage och rygg så nu äre ingen utav musklerna som är starkare än den andra .

Ska erkänna en sak att de enda stället jagkänner mig riktigt snygg på är gymmet. Där kan ja se mig själv i spegeln och tänka att jag är snygg! Jag ser bra ut.
Önskar ja kände lika jämt för de är en sån skön känsla :)

Lagade mat idag med första gången själv ;) de blev wok grönsaker med korv och sötsursås .

Av Anna - 3 juni 2013 16:22

Den finaste killen i mitt liv (efter pappa farfar och lillebror ;) ) fyller hela24 år idag!
Vi har levt tillsammans i över tre år vi har delar sorg glädje svek och skrattvi har tagit oss igenom saker jag trodde va omöjliga.
Men här är vi nyinflyttade och startat ett nytt kapitel utan svek och utan alla lögner .

Jag älskar dig över hela mitt hjärta min pontare och jag önskar att du kunde skita i bajs åre idag och komma hem så ja får rå om dig!
Värdelöst att man inte har körkort...
Men snart så :)

Ovido - Quiz & Flashcards