annnavicktoriaa

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Anna - 17 juni 2013 22:23


Wake me up - Avicii <3

Av Anna - 17 juni 2013 21:08

Ja denna måndag bara flög iväg?
Cykeltur med några barn idag :) kikade på hästar fikade och åkte linbana.
Sen blev de hem betala räkningar och sedan en pw på 9,6 km ca 1tim och 20 min nere vid vattnet, rena rama stormen där nere. Motvind hela tiden!

Idag så skrev min pt att vi ska träffas på tisdag och prata om mina mål och hur vi ska lägga upp kost och träning!
Jag är så äckligt peppad på dettta så deär sjukt!
Kommervara glad resten av mitt liv :)
Pontus blev också glad eftersom han vet hur mycket träning betyder för mig!
När jag nått mitt mål ska ja ge mig en redig present ;)

Annars så börjar ja me körkortet NU! Slut på jobb nu på torsdag så i sommar blire köra köra plugga plugga träna träna ! Möms .
Måste sluta säga att ja ska ta körkort så blire inte... Anledningen är att jag har varit så äckligt rädd för att köra med en okänd person bland andra förare , alltid varit lite rädd för motorgrejer men nu när man börjat gäsa skoter osv så vågar jag mer!

Ovido - Quiz & Flashcards