annnavicktoriaa

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Anna - 19 juni 2013 21:36

Mys eftermiddag med finaste flickorna sofia och sara :)
Åkte på loppis med sofia först leta lite gamla fina inrednings prylar men icke så ska leta på gårdsloppisar istället.
Sedan blev de middag på donken... Ångrar mig nu men vafan ska börja me pt på tisdag och få kost schema osv så bara att unna sig innan de böir strikt matschema :)

Pratat tatueringar och är en hel del som ska på min kropp men jag är räddför att dekan bli för mycket men ska göra den jag längtat efter och en sak till som är för mig själv och min resa jag gjort de senaste året.
Hur stark jag blivit som person att jag äntligen kan stå upp för mig och göra/säga de jag känner för och tycker!
JAG ÄR STARK:)

Ge mig tisdag NUNUNU

Av Anna - 19 juni 2013 13:51

Jag kommer älska dig när jorden gått under för jag tänker aldrig dö nej !

Ovido - Quiz & Flashcards