annnavicktoriaa

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Anna - 26 juni 2013 23:57

Av Anna - 26 juni 2013 23:55

Vilken riktig skit dag !
Varit inne mest hela dagen och bara halv sovit och busat med barnen.
En promenad blev de men ja frös så mkt så ja tappa känseln i finger topparna.. Måste kika upp dedär om ja har lågt blodtryck eller om de bara är lite underhudsfett..

Annars har ja fått massage idag för min onda rygg!
Måste boka tid till naprapat eller va de heter. Har ju scolious eller hur fan de stavas ocj fick aldrig någon skena så den är inte fixad på någe vis... Inte kul när man är en tränings tjej!
Har fört kost dagbok idag med ska göra fyra dagar en helg dag en träningsfri dag och en med träning de ska ja lämna in tills nästa torsdag :)

...

Av Anna - 26 juni 2013 11:15

Pulsklocka ska införskaffas nu!
Min pt sa att ja kan köra låg intensiv träning fast bihålorna fortfarande spökar men ja skulle hålla koll på pulsen och känna av.
Så jag måste köpa en puls klocka helt enkelt.
Hittat en med massa bra funktioner och var ickså snygg så ska nog beställa den då hinner den kanske komma till fredag!

Tänkte ta en pw men blev frusen och varm sen bihålorna så ja tänkte vila pch se om de känns bättre sen....... Måste va frisk till torsdag då jag startar mitt äventyr mot min dröm kropp :)

Av Anna - 26 juni 2013 00:17

Ja kan inte säga mer än vilka fantastiska människor jag har omkring mig ! Suttit en hel kväll och pratat med min morbrors tjej och denna kvinna är den klokaste jag känner en förebild till mig .

Har varit en fantastisk dag med pt träff och en tripp till svensta.
Nästa pt träff blir nästa torsdag för mätning och schema upplägg :) ska träna fem vila två så de kommer bli bra!
Ska även skriva upo fyra dagars kost schema en helg dag och en vanlig ska de va. Gah ja är så peppad så de är sjukt .

Saknar pontus lite faktiskt.. Mitt livs kärlek har jobbat i skit åre hela vårat förhållande. Hatar åre

Ovido - Quiz & Flashcards