annnavicktoriaa

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Anna - 27 juni 2013 22:42

Bestigit hoverberget idag!
Vilken jäkla utsikt dock så var de alldeles dimnmigt men när vi kom till utkiksplatsen så klarna de lite :)

Har haft en toppen vecka hos karin i svensta, underbara människor!
Som sagt karin är min förebild, världens snyggaste kropp har hon och har fött två barn!
En tränings förebild :) äter vad hon vill och tränar och mår som en gud !
Hoppas mitt tänk ändras till de.
Har inte tränat riktigt på snart två veckor pga bihålorna och då har ja kännt att kroppen orkar inte men jag mår så dåligt psykiskt av de.
Tror att mina ben tappat muskler ocu blivit "fetare" magen inte lika platt osv.
Så jag valde pt för att få till mitt psyke och knte bara fysiskt !

Man behöver vila för att bygga !

Av Anna - 27 juni 2013 10:54

Bilder kan lura en nå så jävulskt.
Verkligheten som betyder !

Main coon största katten i stan.

Ovido - Quiz & Flashcards