annnavicktoriaa

Alla inlägg under juni 2013

Av Anna - 13 juni 2013 21:43

Städat och fixat så de är dags att komma hem nu mitt livs kärlek?!

Av Anna - 12 juni 2013 22:45

Ben och röv träning idag
Körde slut så ja skakade efter 50 squats ! Jag älskar känslan älskar känslan då man känner att man tog ut sig nästan helt :) va till och med jobbigt att gå upp för trappor!!!

I morgon blire armar och rygg :)
Längtar redan!
Känns så skönt att man hittat de rätta att man hittat något man brinner för , märker sån skillnad på kroppen så de är sjukt!
ÄNTLIGEN får ja må gött.

Ikväll har ja även haft fotmanikyr eller va man säger :) de va mys! Beställt nytt gött protein pulver med :) ponta tog mitt gamla så ka fick köpa nytt ! Mums

Haha pinsam bild men men!

Av Anna - 11 juni 2013 22:28

Jag rös jag grät jag vart chockad.... Vilka otroliga människor de finns på denna jord som kämpat mot dödlig fettma som kämpar mot ett bättre liv?
Simon gick ner över 80 kilo och såg ut som en helt ny människa, emma hade gått ner över 50 kilo alltså lite mer än mig?! Samma den andra killen markus tror ja han hette gått ner så gälet mkt!
Hoppas att detta program taggade människor som lider av farlig fettma för om dessa människor gick ner allt detta på 6 månader tror ja de va då kan alla!!!!

Shit jag själv blev så jäkla peppad av detta !
Idag blev de 60 min cross 1,1 mil blev de och de kändes helt underbart att få kötta ut sig lite:) sen körde jag 60 rygg lyft .
Nu är de klart att ja ska skaffa en pt :) ska fixa de så fort ja har tid.

Åt middag med mami i läggan och fick även sov besök av bästa mamma <3 myso

Av Anna - 11 juni 2013 12:56

Maybe you should train as hard asyou hate.

Av Anna - 10 juni 2013 23:04

Försenat flyg.. Knas med nästa flyg.. Fick nästan inte våra väskor men de gick bra :)

Precis kommit hem till mami ska sova där inatt så man får sova ut lite . Är så äckligt trött.
Blev iaf lite shopping men bara träningskläder haha :)
Ska beställa nike skorna och träningskor i morgon när ja kommit hem till lägenheten :)

I morgon börjar även den vanliga träningen :) som jag längtat!

Av Anna - 10 juni 2013 10:02

Shopping står på schemat idag!

Av Anna - 9 juni 2013 22:49

Sista natten på hotellet i malmö och de känns sisådär om ja ska vara ärlig.
Åka ifrån underbara vänner som man saknar varje dag och sällan ser... Man ska ta hand om sina vänner annats försvinner dom ju så ska bli bättre på att hålla kontakten .

Va på emporia idag ett sjuuuukt stort köpcentrum och hittade ett par skor ja suktat efter länge nike air force 1 så ska köpa dom i morgon om de finns här i stan :) i morgon blire handla allt de ja vill innan vi åker igen.
Letat som en tok efter träningsbyxorna men de finns fan inte någonstans... Får fråga cosmo i sthlm om han kan köpa ett par eller om min man kanske kan åka in i veckan och kika på stan där.

Han ska även överraska mig med nåhot när han kommer hem :) vet inte vad de kan vara?!

Man ska aldrig ta någon för givet absolut inte sin partner och man ska inte bara köpa saker till varandra utan man ska göra saker med varandra istället istället för att handla massa kläder osv kan man dela på en resa eller spara till hotell mys :) de har min vän sara sagt till mig ! Och hon har så rätt i näst intill allt hon säger ,kloka människa!

På tisdag drar träningen igång igen blev aldrig nå gymmande här för robert blev tokig så fort ja prata springa gymma osv. 9 kilo är mkt att gå upp så löpningen får jg lägga åt sidan lite men muskler ska byggas och jag ska ta tag i att skaffa mig en pt tror ja :) ska önska mig de i födelsedags present! Haha

God natt på er där ute !

Av Anna - 9 juni 2013 19:22

De vackraste jag vet är du.

Ovido - Quiz & Flashcards