annnavicktoriaa

Alla inlägg under juni 2013

Av Anna - 9 juni 2013 09:45

Finale med madeon spelades igår och den låten är den enda som kan få mig så äckligt pepp :)

Utgång i malmö igär alltså och de va helt okej dansade hela natten lång gick från krogen vid tre pga att elin vart dålig för hon är sjuk :/ men vi var nöjda hemma i ösundet stänger krogen två så :)

Idag ska vi på köpcentrum och bara mysa :)

Av Anna - 8 juni 2013 11:15

Av Anna - 8 juni 2013 01:34

Dagen har beståt av:
Bvc träff med johanna
Fika i parken
Studentfirande
Pontus fick håret fixar av robert (efter bild kommer i morgon )
Mys hos johanna och robert :)

Nu ska vi sova för i morgon är de dop och en utgång i malmö! Känns lite läskigt ;)
Är dock inte sugen på alkohol, min kropp känns så bra och fin nu så skulle jellst inte vilja men detta är ju semester !
Vill träna som fan i morgon men alla säger att jag SKA vila!!!!
Men vila behövs också :)

Av Anna - 6 juni 2013 18:46

Hänger på arlanda nu innan flyget till malmö går 20 över åtta:)
Drygt att vänta men finns lite affärer och så men såklart så var victoria secret på utrikes... Lagomt lesss...
Men plånboken blev glad iaf :)

I malmö blir de köpa träningskläder mest sen vill ja hitta nå fina kläder med såklart och kepsen då :)
Men har inset att ja har så äckligt mkt kläder så ja klarar mig.
Ska lägga pengar på tarueringarna mina :) ugglan är snart helt klar hur ja vill ha sen texten.
Men vill ha ett kors runt andra armen med så den ska planeras :)


Nä nu blire fika och öl!

.

Av Anna - 6 juni 2013 08:51

Love your haters They are your biggest fans. Why? Because they keep om wasting time to watch your every wrong move.

Av Anna - 6 juni 2013 00:58

Skräck filmskväll hos evve och en bra film men dåligt slut...

Överraskningen till pojken gick gälet bra han grät av att han blev så rörd :) då har man gjort ett bra jobb tycker jag!
I morgon blire malmö längtar som en tok.

Av Anna - 5 juni 2013 18:02


Jajjamän städade precis våran lägenhet, va ner på dollar ochköpte ny skurmopp och medel :)
Så nu luktar de gött här.
Ska snart börja med maten tänkte överraska min kära med middag och paket :)
Fick bli pengar så han kan köpa sina rayban justin i malmö ! Fanns inte hemma här... Men köpte ett fint kort och skrev massaa fina saker, får se sen!

Blev stan för att leta pontas present och dop kläder... Fick med mig hårspray inpackning mobilskal ochtränings skal ... Braaaaa ;)

Nu ligger ja på golvet och poppar musik :) grattis söta studenter!

Av Anna - 4 juni 2013 21:42

Ovido - Quiz & Flashcards