annnavicktoriaa

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Anna - 5 augusti 2013 16:43

Efter ett pass på gymmet känner jag mig snygg hel fräsch tränad och framförallt STARK på insidan som utsidan <3
Vet nu varflr ja varit på lätt irriterad så sur på pontus för ingenting de är pga ingen träning på 2 veckor!

De är konstaterat träning är mitt liv!

Av Anna - 5 augusti 2013 11:13

Äntligen tillbaka till den bra frullen och de vanliga livet :)
Längtar till gymmet kl 2 !!!!

Av Anna - 5 augusti 2013 00:51

Varit hos mami och myst med frukost och lunch :) hjälpte henne städa lite för att sedan ta kärringhojjen till min bästa vän för lite picknick på en liten ö , super mega mysigt !

Sen träffa vi världens goaste bebisar elia och novali och ja jag vill så gärna ha en liten knodd men måste vänta :)

Ikväll har vi varit med evve min saknade fina starka vän och vi har
Skrattat och näst intill gråtit <3 så skönt att ha dig hemma igen hemma så man får rå om dig och berätta hur stark du är .
Har varit tomt utan tokiga evve i 5 veckor <3 inge gofika eller häng näst intill varje dag ! Bästa du <3

Ovido - Quiz & Flashcards