annnavicktoriaa

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Anna - 19 augusti 2013 22:12

Idag vid fyra kom mamma hit, underbara mamma <3
Vi åkte iväg och handlade lite till middagen och jord till mina blommor.
Lagade lax och har myst i soffan sen middagen och efterätt blev en fruktsallad med kvarg vanilj.

I morgon blir de skriva cv och fixa mina blommor och träna såklart :)
Min otroligt grymma mamma har börjat ett sundare liv med träning på itrim och bra mat , så stolt över henne <3 peppar henne hela tiden och de ger resultat.

Av Anna - 19 augusti 2013 09:37

Min träff med min Anna gick GRYMT bra ! Hon är en grym pt och man blir verkligen peppad och kör in i de sista:) behövde verkligen en pt och glad att jag valde Anna ! Förstående på alla sätt och vis.
Hjälper mig med kosten som varit en hemsk del av mitt liv och har nu fått den till något jag älskar .

Träning kan få mig på topp när man mår som sämst och man får ut så mkt ilska genom de :)
Ska duscha nu sen blire lite tv sen i eftermiddag blir de ett pass till . Missade mag/axel passey och ben förra veckan så ska klämma in dom också :) här får inget missas !

Så jäkla värdelös på att ta kort. Men hatar att ta kort på gymmet är så pinsamt :) man är ju dör för att träna inte ta kort. Så skyndar mig alltid och tar ett kort för att lägga ut här. Medans ingen ser ! Haha.

Ovido - Quiz & Flashcards