annnavicktoriaa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anna - 15 augusti 2013 16:55

Ligger utslagen i soffan efter ett jobb pass :) men gud va kul de varit!
Träffat små underbara barn och vuxna.
Kikar just nu på när lillebrush lirar nå cross/bil spel , barnvakt idag till filuren:).

Snart kommer mannen i huset hem då ska vi käka kyckling gryta de ska bli smaskens.
Sen gymmet för lite axlar och mage :)

Av Anna - 14 augusti 2013 11:26

Ligger i soffan är riktigt trött... De är nog detta skit väder som gör att man blir så less... Men en tumme upp sätter ja för denna dag:) ringde ett dagis idag och fråga om ja ville jobba i morgon! JA TACK :)
Skönt att de ringer så fort och att de vill att ja ska komma tillbaka.
Har iaf två dagars jobb i augusti då... Men kommer säkert mer jobb hoppas jag :)

Nu ska ja snart försöka ta mig ur soffan för att köra kondition idag :) 40 min löpning.

Av Anna - 13 augusti 2013 22:24

Tror ja behöver vila lite alltså nu pratar vi inte vila från träning utan bara va på dagarna ? Efter gymmet bara kunna slänga sig i soffan och
Må gött.

Men ja är alldeles för rörlig för att ligga still för länge. Så idag åkte ja till mamma sen drog vi på loppis jakt och nu på kvällskvisten har sara och sofia varit här :)

Dagens outfit ... HAHAHA

Av Anna - 12 augusti 2013 15:58

Biceps och bröst idag och bröst är de jag HATAR att köra får inte till övningarna men ja vet äntligen hur ja ska göra :)
La till lite cykling idag fast ja inte får men körde ju alltid kondition varje pass förut . Dock så fattar ja nu varför man inte ska de eller iaf inte jag :)

Käkade lite sen lunch vid två sen börja ja kolla mean girls på 4an hahhaha gammal goding!
Så nu ska jag nog pillra lite här hemma ocj kanske dra lite beställningar på saker och ting ;)

Av Anna - 11 augusti 2013 21:37

Haft en skön dag med stor städning av hela lägenheten :) älskar när de är nystädat och de doftar skurmedel !
Tog och vek om kläderna i garderoben med har ungefär 30 par jeans...
Men snart ska ju sommarkläderna ut och vinterkläderna in, längtar lite efter min fjällräven och skoter kläderna!
I vinter ska ja lära mig köra skoter riktigt men måste nog byta skoter :)
En längre skulle jag haft så ja inte kör fast hela tiden .

Sedan kom min älskling hem så vi handlade och drog på gymmet :) mage och axlar... Magen dog näst intill idag ! Me like.

Nu ska jag mysa med mannen i mitt liv för i morgon drar han till åre för jobb igen... Och jag är arbetslös.. Jävla fan att man inte kom in på skolan men hoppas de kommer ett jobberbjudande snart :)

Av Anna - 11 augusti 2013 00:44

Varför ska man grubbla över gammalt skit? Skit som va från förr.
Älska de du har nu och lägg de förflutna bakom dig .

Mitt liv kan inte bli bättre än nu, lever med min största kärlek har världens otroligaste vänner som alltid finns och som ja ställer upp för i alla lägen. Två familjer som jag älskar högt på denna jord min egna och pontus.
En kropp som många strävar efter och jag har inte inset de förns nu kanske låter egotrippat men jag har aldrig kunnat säga något sånt här om min kropp. men har en lång väg kvar i mitt "tillfrisknande" jag kommer en dag älska hela mig.

Av Anna - 9 augusti 2013 00:07

Hara bryggan för fika sen blev de litte fiske :) en perfekt dag då de helt plötsligt blev fin väder.

Tog även vilo dag idag :) och de gjorde ja rätt i. Axlar och mage på lördag och mage är ju de ja älskar att träna :)

Av Anna - 7 augusti 2013 23:57

Svettig arm svettig mage = bra pass.

Ovido - Quiz & Flashcards