annnavicktoriaa

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Anna - 2 september 2013 21:13

Stan idag med min fina vän sara :) hittade världens mysigaste tavla. Har ingen bild men den är av plåt och de står "always kiss me goodnight" .
Älskar den och den ska sitta vid sängen så jag alltid får en godnatt kyss av min andra halva :) men de får ja ifs när jag vill hihi.
Hittade massa smått och gott men inga boots som ja ville ha. Känns tvekis att beställa då de kostar 1600 och är osäker på strl. Men vi får se :)

Sen blev de gymmet som var totalt fullproppat ..... Fick vänta 30 min på cykeln och köra innerlår innan de ja skulle ha va ledigt. Kunde inte ens byta dag på schemat för de hade blivit samma väntan.
Men tillslut fick ja de ja behövde :)

Kvällsmål vanlij kvarg med banan nötter tranbär annat gött :)

Ovido - Quiz & Flashcards