annnavicktoriaa

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Anna - 8 september 2013 21:18

Idag har jag ätit middag och efterrätt med sara på pause :) pratat om allt mellan himmel och jord som vi är rätt bra på . Min bästa vän utan dig vore jag inget <3

Sedan tog vi me våra män på en fotokväll :) tog massa roliga samt fina kort på varandra mot en otroligt vacker himmel .
Vi har även planerat in en fjällvandring sista helgen i september ungefär den tiden vi gjorde den sist :) ska bli så kul!
Vi fyra har kännt varandra länge nu och ställt upp för varandra jämt och är så glad att vi har så sjukt kul tsm :)

Nu ska jag och min kära äta vanlij kvarg med frukt och naturgodis :)

Tog bara dessa bilder med mobilen. Alla andra togs med min kompakt kamera :(

Av Anna - 8 september 2013 10:00

Blir så irriterad på denna lilla förkylning jah har i kroppen.
Har ont i halsen lite snorig och sen kan de försvinna och komma tillbaka? Se här går inte, vill träna vill va frisk! Så idag blir de te te te c-vitamin och te.

Höövvvaaa

Ovido - Quiz & Flashcards