annnavicktoriaa

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Anna - 11 september 2013 17:08

I fredags då ja kom hem från jobbet fråga jag pontus vad fasen har du gjort? De stinker bränt i hela lägenheten?
Så öppnar jag min garderob sen för att byta kläder då står de en bukett med 5 rosor och ett eldat hjärta där se står jag älskar dig på :)
Fredagen blev genast mysig och underbar .
Tänk att blommor kan få en så kär och glad? De behövs så lite för att man ska känna sig älskad och uppskattad . Ibte för att blommor är något litet utan mer att de är inte en super stor grej jämfört ned andra saker :)

I morgon åker vi till Rörvik Norge och stannar till söndag :) ska bli så himla mysigt att umgås med barnen pch Lisette , pontus syster bor där :)
Så vi ska ut och kika i Norges fina natur oxh bara mysa .
Älskar att åka bort från hemmet ett tag med den man älskar mest utav allt samt svärfar och pontus lillasyster.

Nä nu ska jag städa klart och packa lite ska käka middag hos manma och sussa där inatt :)

Kom på en hyffsad bra grej ;)
Cyklar 1 mil varje dag och de är grymt bra vardags motion !

Av Anna - 11 september 2013 07:52

Behöver tips på hur man blir av en jobbig förkylning. Snorig har ont i halsen på morgonen sen försvinner de? Blir så förbannat less gör om ja inte får träna då blir jag helt jävla tokig pch mår verkligen skit hemskt ja vet men men..... Får panik på allt och även min kropp. Usch.


Igår blev de stan köpte världens bästa kofta som ja ska mysa med i vinter :) sen blev de tacos med ulrika.

Ovido - Quiz & Flashcards