annnavicktoriaa

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Anna - 16 september 2013 20:26

Vilken känsla vilken jävla känsla att vara tillbaka där jag trivs som bäst :) att få stå och kämpa i sista taget och känna blodådrorna pumpa och musklerna spännas . Gymmet är
Mitt andra hem och jag trivs som fisken i vattnet :)

Testade pontus aminosyra idag och satan va pigg och alert jag blev helt jäkla sjukt. Kändes som ja tagit starkare grejer ungefär, de som var läskigast var hur mkt mina blodådror syntes på armarna och hur pumpad jag kände mig :) funkade riktigt bra så ska kila ner i veckan och köpa mig en egen burk .

Nu ska jag bara kika tv och mysa i höstmörket :) känner mig dock inte så taggad på cyklingen till jobbet i morgon... Hoppas på regn fritt iaf :)

Bilden är dock inte rättvis jämfört med hur armen såg ut! Men de va lite små läskigt faktiskt :)

Ovido - Quiz & Flashcards