annnavicktoriaa

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Anna - 6 januari 2014 20:25

Ett bra avslut på denna ledighet .
Har varit hos pappa och myst med honom, ätit inbakad älgfile kikat hockey skrikit tillsammans ( min pappa drar fina ramsor när de inte går
Bra på hockey ) och sen såklart myst med Mina goa pojkar :) zico och kapo. Samt ponta då ;)

Idag är de världens finaste bästaste underbaraste pappas födelsedag med. Fixade en tårta igår och dukade upp tills han vaknade :) han fick även en parfym av oss som han gillade jätte mycket .

Gamla bilder på godingarna :)

Senare när vi kom hem lagade vi matlådor till veckan och skönt att även jag slipper laga mat denna vecka :) är så gälet tråkigt att laga mat till sig själv..
I morgon taggar jag gym, ska bli så stört skönt !
Ska nog även ändra mitt kort på sports gym ska ta så ja får gå på city :) där de har grymma pass!
Emma tränar mest där och vi ska börja träna mer tsm så kommer bli grymt !

Nu ska jag och hjärtat gå och lägga oss :) så skönt att lägga sig tidigt !

Ovido - Quiz & Flashcards