annnavicktoriaa

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Anna - 7 januari 2014 21:21

Tillbaka till vardagen och de känns kanon !
Ett bra pass idag med underbara emma :) körde lite ben sen maxade vi chins/dips klarade utan hjälp !!
Är så äckligt peppad på mitt tränings år eller ja LIV , så skönt att slippa va som alla andra som har som löfte att börja träna mina mål är mer att försöka klara massa saker :) ska bli kul.

I morgon ska jag träna själv sen så kommer emma hit så vi ska planera nytt träningsschema och fixa de !
Kommer bli grymt och är så sjukt glad att jag träffat emma så fin tjej :)

Har saknar min man idag.. Varit borta från varandra i en dag haha men saknar han endå.
Och mitt i städandet så kommer min älskade in genom dörren :) så underbart . Slipper sova själv ikväll <3

Ovido - Quiz & Flashcards