annnavicktoriaa

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Anna - 9 januari 2014 14:27

Haha ja som jag säger jag lipade precis till lillasjöjungfrun ;) haha men men jag är en rätt känslig person så klart man kan lipa till barnfilmer..

Är dock extra känslig nu för jag ligger här med en mage som är så tunn att de gör ont att ligga på sidan för de gör ont mot revbenen att andas... Hate this...
Hatar att de känns som de är något annat än magsjuka känns som cryptosporidium ungefär ?
Jag är rätt svag då jag blir sjuk för allt rubbas och jag har svårt att bryta mönster speciellt med träningen .. Men jag mitt nyårslöfte är att jag måste kunna förstå att jag behlver vila när jag är sjuk osv..

Magen snackar med mig

Av Anna - 9 januari 2014 10:43

Ligger hemma och är troligen magsjuk.... Missar två dagars jobb... De här är inte min grej jag hatar att inte va på jobbey att lämna de andra... FAN för denna jävla skit...

Så hoppas de är en dags magsjuka som mamma och dom hade i stugan så jag kan göra något i helgen iaf.. men man vet aldrig.. Känns som inte som magsjuka heller känns som något annat... Hoppas de inte är
Något värre så ja måste kolla upp de.

Väldigt fint ute idag iaf :) äntligen har minusgraderna kommit ! Hoppas de bara ramlar ner lite snö så man får leka loss !

De värsta med denna dag är att ja får leva på vatten... Har inget hemma som är bra för magen.. Men de blir väl som en detox kur de här då få rensa lite ! Hann iaf med två pass träning och har en grym träningsvärk i rumpa ben rygg triceps bröst !!!
Less att träningen får lida igen men nu har ja fan fått allt så nu får de va nog!!
Men de brukar bli så här när man börjar på nytt dagis med nya baciller..

Ponta lämnade ipaden till mig så ligger och får inspo till träning och kläder :)

Ovido - Quiz & Flashcards