annnavicktoriaa

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Anna - 12 januari 2014 20:45

Frukost/lunch på torgbrinkens café med min fin fina kille :)

Sen åkte vi till pontus mamma och lirade Mario med pontus lilla syster :) klarade nästan ut hela spelet !

Nu ska vi lägga oss i sängen och ladda för en kall arbetsvecka... Kommer frysa på väg till bussen och upp till gymmet men de ska bara bli runt 20 minus mån/tis så de är ju bra iaf :)

Av Anna - 12 januari 2014 09:19

Vilken bra lördag jag hade igår :) började med att jag och min grymma mamma tog en morgon pw i de kyliga vädret men så skönt de va , min manma tränar på itrim och ska gå ner till 70 kilo innan november hon väger just nu 82 kilo och har vägt närmare 100 . Du är så grym mamma man blir så glad och man får inspiration <3

Sen åkte vi ner på stan skulle köpa ett energi armband men såklart fanns inte de i Östersund.. Så jag fick med mig massa inredningssaker istället :D super kul!!
Så fick hjälp av mamma att ta bort den jäkla julen så satte jag upp alla fina saker och fyfan va bra de blev ! Vardagsrummet ser perfekt ut de enda rummet som behövs fixas nu är sovrummet me de ska ordnas snart :)

Dåliga bilder men ni ser ju iaf :)

Senare så åkte jag och sara till sofia och hade en skön slapp kväll bara med massa prat :)
Haha kom även in på min gamla
Bilddagboken haha shit vilken liten fjortis man var förut ! Men kul att kolla alla bilder speciellt på mig och Tina haha så skickade bilder till henne och man vart ju sugen på att hänga med den bruden ;)

Nä nu ska jag försöka få upp pontus så ska jag försöka få han att följa me på torgbrinkens café :)

Ovido - Quiz & Flashcards