annnavicktoriaa

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Anna - 21 januari 2014 23:05

Vilken tråkig hemsk bläig dag !

Legat i soffan hela dagen kollat på skit filmer sovit kollat lite mer sovit... Vaknade vid halv åtta av världens huvudvärk och mådde puss.. För lite vatten idag och har ätit ja yoghurt skorpor ?
Men sen kom mami och vi kokade lax och potatis som ska bli min föda ett tag nu bara kokad mat och de va faktiskt super gott !!!!

Ser inte så vackert ut men de va gött utan sås till och med :)

Efter vi vilat på maten så tog vi en promenad jag behövde komma ut och se hur magen reagerar på aktivitet och de gick bra vi va ute en timma :) mamma kör något typ spel att man ska fånga zoner så vi gick runt här och gjorde de :)

Blir hemma i morgon med... Sa till dom på jobbet att jag hade kunnat jobba men de tyckte ja skulle ta en till dag bara för att se hur de går om jag äter riktigt igen och så.
Vet inte vad de här kan vara?
Mår illa nästan varje dag och när ja kör kondition förutom löpning mår jah illa ? Något är snett så ska köra enbart styrka Samt intervaller nu ett tag sen låta bli
Amonosyrorna också om de kan ställa till med ?

Nu ska jag kika tv och sova , så skönt att ha arbetskamrater som förstår och en chef som bryr sig !

Av Anna - 21 januari 2014 07:47

3e veckan jag har en kass mage som vill hålla mig vaken på nätterna och låta mig springa på toan... Ja varsågod för den trevliga infon !

Varit uppe sen fyra och vridit och vänta med pga denna jävla skit? Hur fan kan man ha så här dålig mage ?
Jag får ångest då ha vet hur mkt jag behövs på jobbet men inte kan va där... Hoppas de flrstår men de tror jag de gör . De konstiga är att de bara är på veckorna jag mår så här ? Helgerna är de inge problem .. Fattar inget men men.

Sara gick precis till jobbet hon sussade här inatt och de va mys synd att ja vart så dålig bara men då sov hon ju ändå :)
Evve kom även på besök så vi kollade paradise och åt fruktsallad .


Blev broccoli mos och snitzel eller hur de stavas igår de va mums .


De som är ännu tråkigare med att ha magont är att träningen drabbas... Skulle köra rygg triceps sen yoga med emma idag men de fårmman nog skippa.... BLÖÖÖÖÖÖÖ tur att jah lärt mig att vila är bra och att jah för en gångskull börjar tycka min kropp är musklig och är påväg mot en drömkropp :)

Ovido - Quiz & Flashcards