annnavicktoriaa

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Anna - 26 januari 2014 12:23

Helgen har varit otroligt lugn och skön :)
I fredags hängde vi med sara och petter såg världens roligaste film ! Med Jennifer aniston eller va hon heter den då dom är en fake familj och ska hämta knark i Mexico !
Så jävla rolig film skrattade oss igenom den :)

Igår alltså lördag blev de ett maffigt rump pass på gymmet körde lite nya saker och de känns idag kan jag lova er :) blir ju såklart ben med men la fokus på rumpan !
Sen köpte vi sallad och drog ner en snabbis på stan men min vanliga Tur med kläder nu för tiden så va de jah ville ha slut...
Detta är fan ett tecken på att jag ska träna sjukt mkt i mitt liv för träningskläder hittar jag jämt ;) haha.

Sen lagade vi middag till sara och petter :) blev kyckling som låg på stekta grönsaker och svamp med dijonsenap grädde bacon och mozzarella ost på :) mums de va gött!
Pratade om allt mellan himmel och jord som vi är hyffsat duktiga på !
Drack lite granna och de blev en spontan utgång men fy bubblan vad mkt folk de va !!! Aldrig mer ut löningshelgen.
Men de märks att jag vill lägga mer fokus på träning än utgångar nu för tiden men de är bara bra tycker jah.
Dock så har jag och sara alltid så sjukt jävla roligt när vi drar ut !
Dansar som några galna får ungefär hahahha.

So sexy !!!

Frullen är intagen och nu ska vi kika på största äventyret sen gå ut en stund :)

Ovido - Quiz & Flashcards