annnavicktoriaa

Alla inlägg den 31 januari 2014

:D

Av Anna - 31 januari 2014 12:41

Att äntligen efter en veckas tid få klä sig i sin vanliga stil känns så jävla gött och man mår så bra <3
Ska åka och köpa däck till cykeln så jag kan cykla på måndag :D måste ut och röra på mig lite ! Suttit inne i en veckas tid ...

Av Anna - 31 januari 2014 09:33

Att vakna idag utan samma känsla i kroppen att de aldrig kommer bli bra att jag aldrig kommer få hjälp känns så himla skönt :) jag har äntligen ro i kroppen !

Ska äta lite piller och dricka något nu ett tag :) kommer inte ihåg va dom heter men de är örter och så .
Så himla skönt känna se istället för några piller från en läkare som bara bryr sig om att hitta något fel som kan vara fel och ge än en medicin som kan skada kroppen ? Nej tack sjukvården och ja tack homoepati .

Min chef är underbar också som har hjälpt mig igenom de här och de känns så himla bra att man kan ha de så här bra på jobbet är otroligt !
Längtar tills måndag då jag får komma tillbaka på jobbet igen till alla barnen och personalen :)
De enda jag kan tycka är jobbigt är att nu får jah bara träna 3 ggr i veckan.. Fast ändå känns de skönt ? Jah har haft sån prestationsångest på att jag ska träna fem och jag ska ja muskler nu jag ska bli så jävla tränad och ja snyggast kropp?! Jah har haft ett sjukt beteende men nu är de slut.
Lägga om schema så jag får in alla muskelgrupper men ska ta bort bröst sen ska yoga in också så under dessa tre dagar så kpmmer de bli många timmar på gymmet så de känns super kul :)
Ska även ta många promenader då jah inte får träna och promenader skapade min första form och då var jag jävligt nöjd med min kropp så känns bra :D

Lite träningsbilder som peppar mig !!!

Ovido - Quiz & Flashcards