annnavicktoriaa

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Anna - 1 juli 2013 20:31

 

 

Vilken fantastiskt bra träningsdag de har varit idag!

Träffade en vän ifrån stockholm vid 11 tiden då blev de stan för att äntligen få köpa mig ett par nya skor.

Blev ett par nike free run men som ska andas mer och de behöver jag, inne i ett gym blire rätt varmt ;)

Sedan körde vi ett bra pass på city fick lära mig så ÄCKLIGT bra övningar just för mig och kan 100 ggr mer om träning nu en vad jag gjorde när jag vaknade i morse.

Hon är en riktig träningsmänniska och som tur är för träningsfolk så ska hon bli pt!!

En människa som kan de hon gör och gärna delar med sig och håller inte tyst om man gör fel de är en ÄKTA tränings vän som vågar säga till. 

Har lärt mig så himla mycket om hur man ska stå rätt i squats hur man absolut inte ska göra och massa saker som är bra för min rygg. 

Va där i ca 2 timmar och bara körde nya övningar pratade tog en pw i 15 lutning lite då och då. 

 

Nä fyfan har aldrig varit så här pepp någonsin för träning, GE MIG TORSDAG!!!!

 

 

Ligger däckad i soffan nu och har kollat lite tv och sådär :). 

känns så skönt att bara ligga här i våran fina lägenhet och tänka på saker och ting.

Har en fin vän som jag skänker alla mina tankar och min styrka till, kan inte sätta mig in i denna situation men jag kan vara där hela tiden och stötta och visa att jag finns i alla lägen. 

Fina fina fina underbara du, DU är stark, du är en fantastisk människa. 

Ovido - Quiz & Flashcards