annnavicktoriaa

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Anna - 2 juli 2013 11:28

Dagen kunde absolut inte ha startat bättre !
Precis ätit en fin grötfrukodt(lunch) efter ett magiskt pass på gymmet :)

15 i lutning 7 km/h om de är så man säger? I 20 min. Svetten rann mina vänner mina händer va full i svett, dom som går fina från gymmet har FAN inte tränat !
Sen blev de ett ben pass innersida, sidorna av låren och rumpa :) mums! Avslutade med cross med bara benen.
Jag är i toppform och fitness is a lifestyle <3

Älskar att se gamla träna :) vilka hurtbullar dom är alltså! Tränade som en 19 åring och är där me kompisar :) man blir så glad! De va typ jag och mass tanter på gymmet, underbart!

Lät min fina "syster" ann låna mitt löpband med på obestämd tid :)
Allt för familjen .

Ovido - Quiz & Flashcards