annnavicktoriaa

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Anna - 8 juli 2013 20:38

Haft en kanon dag på jobbet och slutade vid halv fyra så blev de gymmet direkt för att börja med mitt nya schema och de gick ju som de gick!
Äckligt med folk på gymmet kablarna var upptagna hela tiden och jag ska hellst köra varannan övning på två och de kunde jag absolut inte.
Fick börja med hantlar sen fick jag köra kablarna allt i ett och de kändes knäppt? Kändes som ja gjorde fel och som ja sagt förut mestadels killar vid hantlar och kändes som man fick blickar osv så ja testade sista övningen men gjorde inte klar alla rep. Så allt förut två rep gjorde jag iaf men skrev till Anna att jag vill gå igenom de igen på torsdag.

Skulle så gärna vilja hitta ett gym med lite folk men ska testa träna i morgon bitti och se om de funkar bättre för mig. Börjar åtta så ska va på gymmet sex hellst.

Men schemat känns riktigt bra men så svårt när man ska tänka på allt :) blev 25 min cykling också , skönt att då svettas lite mer !
Nu ska jag leta resa och sova

Ovido - Quiz & Flashcards