annnavicktoriaa

Alla inlägg den 11 juli 2013

.

Av Anna - 11 juli 2013 21:40

Blev ett andra pass dock bara cykling och pw i ca 40 min men fick inte göra
Något annat för pt:n för vi körde igenom hela torsdags passet bra.
Så nu är vi nyduschade och nyätna så jag ska lägga mig i sängen för sista jobb dagen och träningsdagen för denna vecka :)

Helgen blir lugn dock inget planerat så kan ju bli vad som hellst de enda som är planerat är gofika och födelsedags firande av en go 1 åring <3 .

Nu ska jag slänga mig i sängen och kika runt lite på datorn .

Av Anna - 11 juli 2013 10:21

Vilket otroligt givande pass idag med världens bästa pt !
Har lärt mig så jävla mkt på denna timma om exakt allt mat träning livet.
De bästa man kan lägga pengar på är TRÄNINg <3
Har knappt köpt några vanliga kläder på länge enbart träningsgrejer .

Underbara fina liv jag kommer aldrig gräva ner mig igen ! Kommer aldrig
Låta mig må dåligt .

Av Anna - 11 juli 2013 07:26

Idag var de inte kul att kliva upp från min goa säng... Men på med träningskläderna och ner på sport's!
Får se om vi kör igenom hela passet med alla reps eller bara testar de.isf blir de träning ikväll igen med ponta!

Sovit så gött så de blev märken på beine mitt :)

Ovido - Quiz & Flashcards