annnavicktoriaa

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Anna - 15 juli 2013 22:19

Fyfan va förbannad ja va på gymmet idag ville bara börja gråta hat tårar för ja HATAR att köra bröst jag får fan inte till de riktigt. Har aldrig kört de i hela mitt liv eller jo men bara i maskiner när ja va kanske 17 år?!
Så har bra nog många gånger kvar innan ja hittat precis hur man gör som tur är så har jag mannen i mitt liv hemma :)
Blev dock galen på han med men de va enbart för ja blir så förbannad när ja inte klarar de på första försöken...

Tur man har en pojkvän som förstår att jag är helt galen i träning och börjar nästan gråta för de inte går min väg :)
Men biceps har fått dött idag ungefär mina armar skakade och blodådrorna höll på att sprängas ungefär , me like;)
Blev dock äckligt skakis hade inte ätit något sen kanske kl fem och hade inget vatten med så va tvungen att köpa en flaska typ vätskeersättning och hälla i mig proteinet men nu mår man hemma i soffan.

Mys med hjärtat sen sängen för jobb, 4 dagar till semester !!!

Ovido - Quiz & Flashcards