annnavicktoriaa

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Anna - 5 april 2014 08:40

I helgen är jag karla lös och de känns skönt ;) heehee..
Nä men de är nyttigt att vara ifrån varandra dock är vi de hela veckorna så detta blir ju extra länge för vi sågs knappt torsdag fredag men men :)

Igår tog jag de bara lugnt städade lite, kikade på lite nya kläder hittade världens snyggaste träningsskor !!!
Är extra sugen nu då jag får börja träna snart! Men dock blire vila då jag tatuerat mig haha men ska köra utfall benböj ja ben medans den läker iaf :)

Emma kom även igår ett tag sen vi sågs :) fina underbara Emma !
Ska försöka styra en roadtrip i sommar får se hur de går ;)

Idag ska jag hänga på balkongen och sola tror jag? Ingen lust för någonting med bihålorna för jag ska bli frisk nu!! Men måste på stan och hämta mer penicillin sen ska jag käka med sofia och hänga med Emma och Anna ut på en cider ( alkoholfri )

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards