annnavicktoriaa

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Anna - 6 april 2014 15:15

Har haft en sjukt bra helg :)

Fredags blev de bara lugnt sen häng med Emma tills man somna och lördagen städade jag garderoben fixade här hemma och drog på stan för att sedan käka med sofia :)
Lilla Siam bliddere så jävla gött..

På kvällen fixade sofia mina naglar med gelé sen kom Emma och Anna hit så vi drog på pause med några tjejer till :) Emma drack medans jag och andra Anna va nykter jag går ju på penicillin och inge risker här inte !
Vid 12 kanske drog jag och Emma hem till Joel en sväng flr att de hans lägga allt han har fixat och träffa hans tjej :) riktigt kul att äntligen få träffa han!
Riktigt fin lägga också!

Idag har jag snusat på min lill kusin en snabbis och nu vet jag inte vad som händer :)

Lite solning iaf :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards