annnavicktoriaa

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Anna - 15 april 2014 06:30

Igår slutade äventyret till härjdalen för de var en tatuering hos pontus i Sveg. Han är så sjukt duktig och klok jag rekomenderar alla att gå dit för man får de man betalar för.
När jag funderat skulle de bli en tjej och uggla för att de skulle
Vara jag och min mormor som gick bort i mkna händer då jah var tio år.
MEN de blev istället ett riktift porträtt av mig och de kommer bli en hel sleeve inom
Ett år iaf ! Helt sjukt haha men jag älskar resultatet och folk får säga vad dom vill hellre mig själv än en random brud !

Dock så är ju bilderna tagna direkt efter så de ser ju lite rödare ut och ögonen är extra vita och lite så men när den är läkt kommer de bli gälet !
Hann inte med allt så de ska bli lite penseldrag och lite ugglor osv !
To be continued ( staaavniiiing ) hahahaha

Sen blev även ljuset konstigt där vid kepsen men som sagt ny bild kommer då den är läkt !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards