annnavicktoriaa

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Anna - 19 april 2014 08:35

Att få va i denna stuga är de bästa som finns !! Att vakna upp och kliva i långkalsonger och tjockisar medans man dricker en kopp te är så mys :)

Vi kom upp vid elva igår och då
Var de inge roligt väder så vi käka lunch och målade påskteckningar.
vid två blev de kanon så vi skyndade oss ut och så fantastiskt väder vi fick!
Klar bål himmel och blåste ingenting så pontus släppte av mig vid ett ställe så jag kunde sola och han kunde leka av sig :) perfekt !

Tog lite grymma kort på honom :) får alltid till skoterkorten så bra haha !
Nu ska jag snart väcka min man så ska vi käka frulle och hoppas de slutar blåsa lite !
Ska köra med två bekanta som också är här , kul med sällskap så grabbarna kan leka :)

Och min nya älskling läker och står i haha :) snart färdigkört men de far fortfarande massa färg .

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards